London-Pannon

Ez a blog fogja megvaltani a vilagot az elkerulhetettlen sorvadastol.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Angolok.

2010.04.01. 03:40 | waste | Szólj hozzá!

Anglia. 

 

Lassan harom eve elek ebben az orszagban, es Londont oszinten hivhatom most mar masodik otthonomnak. Megis naprol napra, percrol percre meg kell dobennem kornyezetem oslakoinak, az angoloknak, az emeberi elme szamara felfoghatatlan merteku elbaszottsagan! (Egyes elmeleti csillagaszok azt allitjak, hogy megkozelitoleg meg tudjak allapitani a merteket, de szerintem ez legenda) 

 

Mikor naiv fejjel elindultam otthonrol harom evvel ezelott, ugy gondoltam, hogy azert akkora kulonbseg nem lehet a ket orszag kozott, max, hogy itt emeletesek a buszok es szarabb az ido, hiszen Europa-Europa, megsem a vilag masik vegebe megyek. 

Ha tudtam volna mekkorat tevedek...

Mar akkor kezdtem sejteni, hogy ez nem lesz olyan egyszeru, mikor (mivel az elso utam nyilvan a kocsmaba, 'pub-ba' vezetett) a csapos fizeteskor 'thanks' helyett azt mondta, hogy 'Cheers mate'. Ebbol pontosan ket szot nem ertettem, es ez csak egy szimpla koszi volt! Aki, azt hiszi, hogy az angolorakon osszeszedett, akar felsofoku angoltudasa eleg lesz arra, hogy ne tudjak Londonban eladni az nagyot fog csalodni (Engem peldaul Hackneyben akartak egy transzvesztitanak eladni, de addigra mar vagtam annyira a szlenget, hogy megusszam). Rogton utana negy skot epito munkas gondolta ugy, hogy en vagyok szamukra a legmegfelelobb beszelgeto partner. Ha hallottatok mar skotokat beszelni, lehet hogy aterzitek az elkeseredettsegemet, foleg mivel ereztem, hogy a puszta veletlenre bizott, halvanyka valaszaimon mulik, hogy meghivnak-e egy sorre vagy inkabb London nyalkas kodebe burkolozva bedobjak a szomoru, megalozott hullamat a Temze mocskos vizebe...

 

Masnapra a lelkes, magabiztos es elszant tekintetembe nemi ketely es borzalom vegyult...

 

Minel tobb idot toltok itt, annal kevesbe ertem, hogy hogyan lehetett Anglia (egy olyan orszag ahol a 21. szazadban sem ismerik a keverocsapot) gyarmatbirodalom. Szerintem ennek ket oka lehet: az egyik az, hogy akkoriban meg masok voltak az angolok. A masik, ami SOKKAL valoszinubb, hogy az angol ferfiak inkabb toltottek hosszu honapokat a vegtelen tengeren es folyattak veruket tavoli, embertelen tajakon, minthogy az angol nokkel legyenek... Ezert, azt hiszem, igazan nem itelhetjuk el oket.

 

A keverocsap egyebkent tenyleg egy sarkalatos pont, mivel nincsen. Helyette ket kis pocsomnyi csapocska van az egyik a (kurva) hideg a masik pedig (rohadt) forro. Langyos, vagy legalabb elviselheto homersekletu veletlenul sincs. Ebbol fakad az errefele megszokott jelenet hogy az ember megprobal lehetoleg hangsebesseggel kapalozni a ketcsap kozott, hogy egy szimpla kezmosastol ne legyenek maradando testi-lelki serulesei. Termeszetesen hiaba. Ezert is lett urra rajtam egy addig ritkan tapasztalt euforikus mamor, mikor lattam, hogy az uj kecom konyhajaban, igen, bizony egy keverocsap all buszken a mosogato folott, hirdetve a civilizacio gyozelmet es a langyos viz alulertkelet csodajat! Sokaig csak neztem, nem mertem elhinni. Aztan megerintettem, tenyleg ott volt, nem csak kepzeltem! Utolag tudom, hogy csunyan belesetaltam Anglia ujabb mocskos, alattomos csapdajaba. Boldogsagom az elso mosogataskor egy fajdalmas halalsikoly kisereteben el is szallt, melybe nem csak a testem fajdalmanak hanem naiv szivem onmagam elott valo megalazottsganak konnyei is vegyultek. Vajon miert gondoltam en, hogy attol, hogy ket csap helyett egy van az rogton ossze is keveri a vizet??? Ahogy az elso tanyert a viz ala tartottam, bal kezemre jeghideg, a jobbra pedig tuzforro viz folyt, es mivel ez annyira varatlanul ert, vagy fel perc kellett mire kapcsoltam es kirantottam a kezem heveny szitkok kozepette.

 

Biztos ti is hallotatok mar, hogy az Eskimoknak huszon nemtomhany szavuk van a hora, mivel folyamatosan abban elnek. A legkisebb elterest is uj szoval jelolik. Pontos kifejezesek kellenek nekik mivel a ho eletuk talan legmeghatorozzobb resze, barmit csinalnak, annak valami koze lesz a hohoz. Hasonlo logika alapjan van az angoloknak vagy 50 szavuk csak a reszegsegre. Ezek ALLANDOAN isznak. Tenyleg. Felreertes ne essek, nem birjak annyira a piat mint mi Kelet-Europaban, azonban ez nem lehet nekik akadaly abban, hogy haromszor annyit igyanak mint mi. Az egyik koleszos haverom, Joe majdnem minden alkalommal annyira bekurt, hogy elkezdett meztelenul addig rohangalni, amig nem esett egy embertelenul hatalmasat, mert akkor foldet erve elaludt. Az angolok nagy resze hajnali harom utan vagy mellyen eszmeletlen, vagy pedig uvoltve rokazik. A maradek verekszik. Volt egy brit lakotarsnom, aki egyedul megivott egy uveg bort az ebedje melle. Elbuvolo jelenseg volt... Ha valasztanom kellene egy csapat seggreszeg, ronda, vorhenyes, sikoltozo angol no, es a Bur mesterloveszek celkeresztje kozott, gondolkodas nelkul vallalnam a masodikat. Ugy legalabb meltosaggal halok meg, mert a meltosag az ami az elsok kozott doglik meg Anglia undok, nyirkos levegojen... 

Az angol nok tulnyomo tobbsegenel egyebkent meg nekem is jobb labaim vannak, ami meg veletlenul se jelenti azt, hogy ne mindegyik mini-szoknyaban es magassarkuban jarna bulizni, amiben termeszetesen eletuk nyomorult vegeig nem kepesek megtanulni normalisan jarni, ami azt eredmenyezi, hogy kotta reszegen (a szalon spicc angol megfeleloje) hazafele mar mezitlabb vijjognak az esoben mikozben lovagjaik egymast rugjak a foldon megnyero 'you fockin wanker!' felkialltasokkal...

A 'wanker' (fn jelentese: faszvero) amugy egy kozkedvelt szava a reszegeknek es nem kell kulonosebb ok arra, hogy egy vadidegenre alkalmazzak, mint ahogy Steph-nek sem kellett, hogy lazan lewankerezze azt a a nagydarab kopasz format, akit egy masik tag kergetese kozben baszott el egy black-cab a Bricklane-en, es akirol aztan kiderult, hogy egy titkosrendor, es nem dobta fel kimondottan a hangulatat, hogy miutan elszalasztott egy dealert es megalazoan bar, de gyonyoru ivben arccal a sarba repult, meg egy par hulyegyerek be is szol neki...     


 

Ez az angolokrol szolo bejegyzes-sorozat elso resze, folytatasa kovetkezik...

A bejegyzés trackback címe:

https://londonpannon.blog.hu/api/trackback/id/tr981885882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása